İade Koşulları

Peony Çiçekçilik Ticaret Limited Şirketi, siz değerli tüketicilerinin haklarını korumakta ve satış sonrası memnuniyetinizi en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.

Satın almış olduğunuz ürünler ile alakalı herhangi bir şikayetiniz olması durumunda, ürünü teslim aldığınız günden itibaren 3 gün içerisinde iletişim bilgilerimizde yer alan mail adresi, telefon numarası ya da Whatsapp destek hattı üzerinden bizimle iletişime gerecek, aşağıda belirtilen koşullar dahilinde iade işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

Ürünlerin kargo sürecinde zarar görmesi durumunda, (bozulma, ezilme, kırılma vb.) ürünün teslim edildiği gün paketi bozulmadan, fotoğrafının çekilerek [email protected] a gönderilmesi gerekir. Sadece kargo aşamasında hasarlı ulaşan ürünün iadesi kabul edilmektedir.

Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir not göndermeniz gerekmektedir.  İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, geri iade ederken şirketinin düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir. İade faturası kesilmesi gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da anlaşmalı kargolar ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

Peony Çiçekçilik Ticaret Limited Şirketi
Adres: Göksu Mah. Göksu Cad. No: 34 / 2 Beykoz İstanbul
Telefon: 0533 651 77 38